dimecres, 28 d’octubre de 2015

Qüestionari projecte creatiu.

  1. Amb quines passions o interessos està inspirat el teu projecte creatiu? Està basat principalment en el meu ídol, Melendi tot i que el vídeo no té res a veure, al penar en una cançó seva anomenada "el amor es un arte" em va venir aquesta idea al cap i és un conjunt de les meves passions i sobretot de tot l’amor que tinc dins i que molt cops ningú sabem expressar i desitjaríem fer-ho.
  2. Perquè creus que el que faràs pot considerar-se art? Perquè en la meva opinió el simple fet de pensar en l'amor és un art, ja que l'amor es una de les coses més maques de la vida de tothom.
  3. Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament. Faré un vídeo, on gravaré diferents nois i noies, de diferents edats, on els hi faré diferents preguntes, sobre l'amor, estar enamorat etc.
  4. Quines tècniques i/o materials et fan falta? Una càmera i un ordenador per poder editar bé el vídeo.
  5. Necessites que algú t'ajudi? Qui? Sí, gent disposada a que els hi pugui fer les preguntes i a respondre amb serietat i sinceritat, també necessitaré algú que m'ajudi a l'hora de fer les gravacions.
  6. Quin títol tindrà la nova creació? L'amor és un art.
  7. Podràs portar la teva creació a l'exposició oral? Sí.
  8. Com registraràs el procés? En vídeo o fotografia? Faré un vídeo on inclueixi vídeos i fotografies.
  9. Quan creus que tardaràs en fer-ho? Aproximadament 5 o 6 sessions, casi totes detinades a la gravació.
  10. Quins dies ho faràs? Dies de la setmana que ens toqui classe.
  11. Pots fer alguna part del projecte a l'escola? Sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada