diumenge, 31 de gener de 2016

Elecció d'un còmic.


Jo he escollit el còmic Maitena, SUPERADES 2. La meva elecció és deguda a que de primeres, ja vaig pensar en que volia escollira quest còmic, perquè al comentar-lo a classe em va semblar interessant i vaig pensar en que el còmic és un còmic en el que em puc sentir identificada ja que va sobre les noies i tot i que mai m'he parat a llegir un còmic en els llibres el que m'agrada es sentir-me identificada així que vaig decidir-me per un còmic on em pogués sentir còmoda i entendre'l a la perfecció. Al anar a la biblioteca no hi havia exactament el mateix còmic de Maitena que se'ns va presentar a la classe però aquest em va semblar força interessant també i m'hi vaig fer una ullada ràpida, em va interessar i vaig decidir endrurme'l.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada